Monday, August 15, 2011

Iftar at Hotel D'Mambau

 Penah dengar nama hotel nie?
Tak penah kan....
memangler tak penah coz baru jer cipta nama hotel ari sabtu ari tue.... lokasinya di Kg. Batu 13, Mambau, N9.... ni rumah nenek asben dan skang makcik asben duduk... ni ler jugak tempat berkumpul adik beradik FIL kalo semua turun.... dan dah jadik acara wajib tetiap tahun, berkumpul reramai berbukak pose.... yang join, muka sama jer coz yang tu ler yang duk kat area lembah kelang... memang seronok dan meriah! perut kenyang sangat2... cam2 makanan ada... 

Meh ai dera2 perut n mata korang time pagi2 nie... sila layan... antara menunya ialah:-
sambal udang
 mee goreng sodap!
 muka tokey ngan ayamnyer...
 'MAMALYNA YUMMY CHICKEN'-- terus kasik nama tue, hehhee
 Laksam
 Roti Berlauk... ni resepi dan makanan turun temurun... katanya dulu2, nenek selalu wat roti cenggini tuk anaknyer makan... yang terer buat, makcik asben yang sorang nie... so memang jarang2 makan roti berlauk... sodapppp!!!!
 choc ciskek
 puding roti yang sedap... lembut2 gitu
 ABC aksesori
 ABC satu!
 buah ceri from Jordan... sodap dan manisssss
 pakcik2 asben
 tokey laksam ngan ABC
 lepak2 sementara tunggu azan
yeaaaayyyy!!!! dah boleh makan... ni sepupu2 perempuan
dah akhir sekali.... memang tak jumpa kat mane2...

buruh ABC
kekuatan tangan memang diperlukan untuk membuat abc coz mesin abc adalah mesin manual... so kita serahkan pada yang ada tenaga lebih, hehehehe

7 comments:

syawalsimpsons said...

suke pic akak tunjuk muka akak ngan mamalyna yummy chicken tu...siap ada muka ayahlyna lak kat blkang tu elok je tengok kamera jugak..kikikiki

NinaAz said...

perghhh....tu diaa..banyaknya juadah!! =)

ummiaqeef said...

wah meriahnye...

Cik Puan Nurul said...

lapooooooooooooooooooooo.....mencikkkk

MRS. K said...

resepi..resepi..

eima said...

sronok klu berbuka ramai2 ... mkn sure byk ....

Ya ALya said...

semua juadah sangat menyelerakan......