Monday, July 18, 2011

Nasi Ayam Gemas Mustafah

 Lokasi : Presint 15 Diplomatik.... Sebelah Cosway
 Waktu Operasi
Isnin - Sabtu : 11 pagi - 9 malam
Ahad : Tutup

Kisahnyer asben ai kan selalu outstation ke N9... merata ceruk daerah kat N9 tue dah die pegi... masa kat Gemas, die makanler Nasi Ayam Gemas Mustafah nie... memang sodap! siap tapau lagi kat ai.... Gemas ni memang glamer ngan nasik ayam ke? siap ada branch nasik ayam gemas... Dah penah makan Nasik Ayam Gemas, tp rasa biasa jer.... kalo nak cuba, try Nasik Ayam Gemas Mustafah nie... nasik die lain...bukan kaler kuning tp kaler koko... rasanya bawang goreng pun die buat sendiri, buat pakai readymade beli kat kedai

Kat kedai nie, die takde jual set... nasik harga lain, ayam harga lain.... Nasik sepinggan RM2... Ayam plak ikut warna, ada kaler kuning, ijo, pepel... kalo tuk sorang makan... Nasik RM2, ayam RM4... Total : RM6... so pandai2ler pilih nak makan ayam banyak ke ayam sikit...
 Nasik yang sodap!
 Ayam yang sungguh yummy!!!!!
model selalu berkata : SEDAPLER MAMA:)

13 comments:

lieyalatif said...

lieya ade nampak kedai ni ejan...ejan dah bagi review sedap...boleh laa lieya cube nanti heheeheheh...

*Miss Geli^ said...

wei, aku biasa makan nasik ayam yang papan kuning tu, depan kedai pet tu..

yang ni sedap ke?

Jasfyra said...

selalu lalu situ..tp xpenah lg try nasi ayam tu..lps ni mau try la.tgk ayam tu pun dah menceces ni..hehe

Cik Kamoo said...

memang sodap pun nasi ayam nie....ayam dia pun byk sampai tak terhabis makan

ummiaqeef said...

x pernah torai lg.. bole la try nanti..

::Mamalyna:: said...

Lieya, a'ah... try ler.. pada ejan memang sodap!

::Mamalyna:: said...

CikGeli, yg nie pun papan kaler kuning... ni sebelah cosway...

::Mamalyna:: said...

Jasfyra, next time try okey... for me, sodap!... ayam die pun tak rasa muak..

::Mamalyna:: said...

Cik Kamoo, memang sodap kan... rasa cam kalo makan harga rm6 tu berbaloi jer...

::Mamalyna:: said...

Roxy, try okey...dekat jer ngan rumah kan...

Nurita Zakaria said...

walaupun NZ org n9 x pnh g mkn nsi ayam gemas ni..
hehehe

.:Mama Dhia:. said...

nasi ayam gemas mmg femes kak..mase balik kg last month abah ade gak beli..take away jer..

http://sayangyana.blogspot.com/2011/07/nasi-ayam-gemas.html

aDieyZa said...

kak, zana dh cuba makan kat situ tp x sesedap yg kat gemas & bahau n9.. kat n9 lagi sedap kak.. lagi puas hati..

http://adieyza.blogspot.com/2011/04/nasi-ayam-gemas.html