Thursday, May 19, 2011

Sodapnyer....

Asben ai cakap, ABC nie sodap...
Eskrem atas ABC pun sodap..
Ada coklat cair meleleh dalam mangkuk nie pun sodap...
Die kata lagik, bahan2 dalam ABC ni pun meriah... banyak kacang... katanya sodap!
Die tak abis2 berkata, ABC ni die minum hingga ke titisan terakhir sebab sodap!

yang TAK SODAPNYER  sebab ai dapat tengok gambo ABC nie jer...
gambo ABC di snap semasa dia minum kat Danga Bay... die seikhlas ati cakap, memang die snap semata2 nak tunjuk kat ai ABC yang sodap yang pernah die makan...cehhhh 1000x!

10 comments:

Bionic women said...

wawawahh..baru nak tanya kak ejan kat maner abc ni..huhuhu.. kat maner ek abc best?

Dee said...

pegi seksyen 2 shah alam je..ABC kat sana pun ada mcm tu..sedap giler..famous among ITM student..hehehe..

mummy_ayu said...

wah..memang nampak sedap..sabar je..siap hubby u snap nak tunjuks..memang tak sedap jadinya.. :-)

syawalsimpsons said...

CIAN KEMPUNAN X DPT MKN...XPE...NNT AKAK G LA SANA MAKAN YEE...

::Mamalyna:: said...

eily, jauh dik nak p makan... so tengok ajelah gambo nie...

::Mamalyna:: said...

Dee, iye ker... nanti sonang2 bolehler ajak asben p makan abc kat sana..

::Mamalyna:: said...

Dee, iye ker... nanti sonang2 bolehler ajak asben p makan abc kat sana..

::Mamalyna:: said...

ayu, memang pun ayu... terus trasa tak sodap even tengok dalam gambo...mak ai, meleleh2 tue...

::Mamalyna:: said...

su, nanti balik johor, p ler kat danga bay, hehhe

.:Mama Dhia:. said...

hehehe...jahatnya kamuuu...

sian kak ejan..
kene suh die bawak g danga bay..
tu la sape suh tunjuk...heheheh...