Tuesday, May 3, 2011

Assalamualaikum...Hye! Hye!

Hai kengkawannnn...


Lama benor ai menyepikan diri kan.... blog n FB langsung tak berupdate... dan iniler paling lama ai mendiamkan diri... selama ai diam, bermacam2 perkara telah berlaku... Ada yang sedih... ada yang hepi:)


Kisah ai melawat anak sepupu yang baru berusia 4 bulan di IJN.... sebagai ibu, memang tersentuh hati melihat keadaan budak sekecil itu yang badannya dipenuhi wayar2.... Alhamdulillah, dah dicharge dan telah pulang ke kg...


Sepanjang minggu lepas, ai berkursus... KURSUS SETIAUSAHA CEMERLANG... terbilang! terlentang!hehhehe.... 4 hari ai berkursus... tak jauh pun, dekat pusat latihan jabatan ai kat bangi jer...


Weekend baru ni, ai turun Batu Pahat coz sepupu kawen.... p ari sabtu, balik hari ahad... satu malam jer....


1 MAY 2011 - SELAMAT HARI LAHIR BUAT MAK TERCHENTA.... Semoga dikurniakan tubuh yang sihat walafiat... Baru2 ni dalam hari selasa, mak ai 'tak sedar' coz gula dalam badan kurang.... nasib baik time tue mak di rumah sedara, so takdelah effect teruk sangat... Alhamdulillah...


Kisah penghutang tegar yang bikin ai amarah satu badan! cam hape jer perangai... selama 2 tahun ai diam jer... malas bikin panas, tp skang dah melampau.... ai malas nak pendam2, wat sakit ati jer... better ai luah kat sini... ai marah2, dikatanya 'cakap ai tak sedap'... bistu, perangai meka2 yg larik dari bayar utang, 'sedap keeeeee?'

8 comments:

Cik Puan Nurul said...

uhuuuu..welkam bek ejan..lamanya xnampokkkkkkkk..

.:Mama Dhia:. said...

ooo..patut la menghilang.. berteka-teki jugak dalam ati, mane la kak ejan pegi... tibe2 ilang tanpa berita..
alhamdulillah dah kembali..

syawalsimpsons said...

mmm...windu lak kat akak...lama x dgr kabar brite..hehhe...mmg lama bena menyepi 2...

eima said...

ade mende aku nk bg kat ko buah tgh dr sesorg ....
nanti roger aku pas balik karang ke ...

ko kasi tau sape org tatau malu tuh...

Zimah said...

waaa..patut la lama x update..rindu tau..anyway selamat kembali..

harap mak aok sihat la ek..org tua ni bkn betah ddk lelama umh anak..sama je ngn mak koi ter..ddk 2 hari dah nak blk..

sama la ngn koi..org berhutang ngn koi 4 thn dah xbyr..kalo byr ansur2 dah abih dah..

[-suziey-] said...

ala xla lama sgt menyepi berbanding kita..keekeke:D hmm byk btl aktiviti yek..g IJN tu budak tu ade prob ngn jantung yek..ish mmg tersentuh klu tgk bdk kecik dh masuk IJN..haih..syukur la dh discharge..

..nOj.. said...

2 taun berutang ke 2 taun kenal wei. cecite cecite. ni utang popia ke utang mende ni

shiemz said...

oo.... ingat hilang ke mana... hehehe... alhamdulillah..masih wujud lagi yek.. kekeke