Wednesday, April 13, 2011

Ye...Ye...Ye..

Situasi : Di rumah

Pelakon utama : Lyna (yg sibuk main lego)
MamaLyna (yg sibuk menggulung popia)

Mama : Lyna, tolong ambik remote tv tet..tet
Lyna : Ye...Ye...Ye... (masih main lego)

10 minit berlalu...

Mama : Lyna, tolong ambik remote tv tet..tet... dari tadi mama tak dapat lagik
Lyna : Ye...Ye...Ye... (masih main lego)

kesimpulannya, mak anak sama2 malas bangun!hehehe

11 comments:

eima said...

seb baik fahim rajin .. aku klu dah leh baring tak mo gerak dah ...huhu
kadang tu masuk bilik melingkar atas katil .. fahim tak dak kawan...
"mama jommmm"

Pn. Zana said...

huhu. lyna ralik nau main lego.:)

Cik Puan Nurul said...

dia paham ekk kalo org suruh boleh diharap la nii..hahaha tapi jenis suke melengah gak ekekkekeke lenkali maknya sangkut remote kat leher tak pun buh lam poket cam henpon nnt pi kedai makan ke,umh org leh alih gak tb kihkihkih

Nad @ MamaZakwan said...

ahahahahah..!!!

lyna ikut perangai sapa tah tu, hehehe...

kesimpulan yg sgt best, i like! :)

Sidratul Muntaha said...

ahahhaha!
sakit perut aku gelak!

Farrah Hasna said...

haha..kelakar

ZanaNordin said...

he he he..comel sungguh 2 beranak nie
dua2 malas angkat vontot ambil remoter erkkk
si lyna pun sama....kemain khusyuk ngan lego dia...

.:mama dhia:. said...

lyna jawab dengan care yg comel & menjage ati..x mo lukekan ati mama die...so jawab je la ye..ye..ye...hahahaha..

fikaryna said...

kalau mak ryna kata ye x bertitik..hehe..

bukhairiah said...

remote tet tet? first time dengo

azura samsuddin said...

ejan, remote tet tet tu apa ek?? cutenye dengor... aina pulak kalo d suruh (wat masa ni lah) b'lari g amik tp kalo tbe2 zura t'jupe dulu mmg die ngamuklah kalo kite amik.. he3 dia nak amik n nak bg sndiri pd kite