Tuesday, April 19, 2011

Sweet Sweat Lyna at PD

 Serius, gambo terlalu banyak... tiap2 family ada kamera masing2... masing2 upload... sampai ai pun blur nak cilok gambo mane satu dari FB geng... semua gambar2 ada kenangan masing... sangat2 syok bila berkumpul ramai2... satu percutian yang memang terbaekkkkkkk! Thumbs up kepada puan penganjur...

Disebabkan blur lagik... so ai tepek dulu gambo lyna yang sakan main n mandir air laut.... minah nie takde istilah sejuk... duk berendam berapa lama pun tak kisah...
suka sangat minah nie... nasib baik ayahlyna sanggup berendam sama, ehhehe
 tak puas hati sebab ayah suruh naik...
 ayah ajar suruh gerak2 kaki dalam air...
pantai yg dekat hotel jer... time kami p petang tu, air tengah pasang... so kawasan pasir tue sikit jer...

8 comments:

eima said...

wahhh ...

lyna yg paling hepi kan

nanti fahim dah besar ckit nk anto blajar berenang lah ....

ummiaqeef said...

bestnye lame x mandi laut.. aqeef kalau kat laut suke main pasir.. kan air laut masin2 skit kan kadang termasuk kat mulut n mata dia pedih..cantik ar swimming suit lyna..aqeef punye ntah muat lg ke tidak..hehe

.:mama dhia:. said...

sonoknyer lyna dapat mandi laut..
ade swim suit kaler pink lg...

~aSHa~ said...

gambar mama berbikini takde ke?

Dee said...

seronoknya mandi manda di PD..

maszmadi said...

bestnyer lyna mandi laut.. hm, lama x bawa Aisha pi laut, sama gak minah tu ngan lyna, suka ngan air..

aiDieNa said...

Wahhhh.. seronoknyer berendam air.. :)

syawalsimpsons said...

bestnyer dapat mandi laut...syawal ni...x leh mandi laut sgt or kolam...nnt mula la demam...adoi...