Tuesday, March 1, 2011

I Love You... You Love Me...

 Lyna memang suka nyanyi lagu Barney... I Love You, You Love Me... We are happy family... die dukler nyanyi n ulang2 nyanyi lagi sampai die rasa die kering tekak, hehhee....
Baru2 nie kami keluar berempat coz mak ngah lyna join same... kat kedai tue, sibukler die nyanyi kan... mula2 die nyanyi, pegang tangan ai n tangan ayahlyna... tp die tak dapat pegang tangan mak ngah die... nak pegang tangan mak ngah, tak cukup tangan plak... so die guna cara camnie... pelan2 die tarik tangan mak ngah suruh pegang tangan ai, then die pun pegangler jari2 ai ngan mak ngah...then satu lagi pegang tangan ayoh die...
 so die dah puas hati ngan cara camtu... sambung nyanyi balik...
lyna....lyna... cam2 akal kamu nie
kami semua sayang kamu!!!!

9 comments:

eima said...

LYNA NKKASIH SYG KORG terus kekal tanak putus2

Sitisifir10 said...

Lama dah tak mai singgah Ejan di sini so saya baca laju2 sampai bawah :) Rasa macam berubah muka Lyna dah lama tak tengok :)

.:mama dhia:. said...

so sweet...

::Mamalyna:: said...

eima, betul tue, kasik semua org kasih sayang fair n square..

::Mamalyna:: said...

kak siti, ejan pun lama tak jalan2 blog kengkawan kak, kat ofis sibuk sangat2, kat umah urus anak ngan wat bisnes popia..

lyna memang dah lain kak, udah gomuk!!!

Cik Puan Nurul said...

lagu peberet qaseh gak hahaha..hari2 nyanyi

Adyshariz said...

anak sha pon suka lagu ni..comel jer tgk dorang nyanyi kan

bukhairiah said...

bobotnya lyna skrg ni yer...

sampai muncung2 mulut tu nyanyi

mela said...

pandai dah dia no.Kalua dulu susah nak amik gambaq senyum..sekarangbukan main lagi.