Friday, February 11, 2011

Rambut Pacak!

 Lyna kalo ada ayah die, semua itu ini ngan ayah... nak ayah mandikan die, nak ayah siapkan die, nak ayah suap makan dan macam2ler...

Di satu petang, lyna dimandikan oleh ayah die... tetiba ayah die jerit ai suruh datang bilik air...
Ai pun datangler laju2 kan... iyeler...tetiba suruh p sane...
tp rupa-rupanya...
abis kepala lyna dikerjakan seperti ini...
budak kecik ni pun redha jer...
kepingin nak anak lelaki ke bang?!!!!

6 comments:

mummy_ayu said...

wah...anak dara nie pun nak rambut pacak2 jugak...? nie kena cari boy soran nie.. :-)

[-suziey-] said...

wohoooo giler ganasssss

ibuayu said...

pacak ye..ibuayu hari tu pun cerita pasal pacak...cutelah...

Ya ALya said...

heheheh...itu petanda mamalyna kena usaha untuk yang ke2....mana tahu rezeki anak lelaki kan.....

Natasya(Nina) said...

amboi dah mcm lelaki! hahaha

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tadah kapla aje si lyna tu yer..
heheheh, cam punk!!!!