Tuesday, January 4, 2011

Ohhh SAYANG....

Sejak akhir2 nie, engkau banyak membuat jantung tuanmu berdetap detup kencang... perasaan cuak melanda2 di dalam hatiku..... Membuatkan otakku berfikir 'hang pasai pa'.... Adakah engkau memerlukan perhatian yang lebih buat dirimu... atau memerlukan duit yang lebih buatmu....

Ai tak pernah mengabaikan mu sejak memilikkimu dari tahun 2004.... Engkau pun banyak berjasa kepadaku dan familyku.... tp kenapa engkau buatku begini....
diambil ketika ai memandu 20km s/j

langsung tak naik ape2 nie... yang paling penting, minyak tue... jgn tersadai kat mane2 sudahler...
Adakah full tank RM30 2 minggu lepas, masih berbaki di dalam tank?....

Oh sayang, engkau membuatkan ai memandu ngan penuh hati2 dan berfikir...
berfikir cara pertama, adakah minyak masih ada...
berfikir cara kedua, harap2 tak mampus ditengah jalan...
berfikir cara ketiga, kalo mampus di tengah jalan, sape nak tolong ai...

dan ternyata, memang engkau memerlukan maintenance duit yang banyak dari ai...

5 comments:

Hezesuze said...

selalu kalo lampu dan nyala minyak stil berbaki dalam RM5 dlm tank so don worry...segera carik stesen minyak ye uols hehe

Pn. Zana said...

meter tu dh rosak ek ijan ? kena g repair tu cepat !! :D

maszmadi said...

hm, cam nak kena beli yang baru jerk... hehe

eima said...

tu meter rosak la dear..ni meter pesona ke kancil ... keta proton mmg cam tuh ...

sbb keta laki rajin sgt tukar meter ...hehehe

kenari aku dulu ...meter asek tercabut... bila pi bubuh balik ok ..langgar lobang terbut balik ..hahha

umilia said...

aku mmg ngeri klu minyak hbs ditgh2 jln..lg2 ms tu ade ngn anak2 skali..