Monday, January 3, 2011

Anak Tido Lagi ke Bang!!

Kejadian hari Sabtu, family mertua balik ke kedah, ai cuma bangun salam2 pehtu sambung tido balik... gile kejam punya menantu kan... tp sebenarnya, ai tak sedar langsung, memang tido mati... sedar2 asben ai kejut, kata meka dah nak balik.... terpisat2 ai bangun salam pehtu sambung tido balik ngan lyna... Asben ai p turun bawah antar mereka dan katanya p beli bekpes kat petronas...

Balik jer umah, terkocoh2 cari ai...

Asben : Ayang, abang malu besaq ari nie?
Ai : Ler, pasai ape... suar tak zip ke? (padahal die pakai suar sukan jer)
Asben: tak... tadi abang pegi petronas, beli nasik lemak... sekali budak petronas tu tanya abang ' ANAK TIDO LAGI KE BANG, TAK IKUT PUN!!!.... budak tue dah cam abang ngan lyna...
ai : hehhee... nasibler...

Gara-gara bawak lyna p petronas pagi2 before p keje, skang... budak2 tue dah cam asben ai ngan lyna...

lyna, gara2 akak dah cam lyna kan, ape kata lyna bodek2 sikit akak tue, untung2 dapat coklat free... jimat duit poket ayah mu...hehhee

5 comments:

~aSHa~ said...

leh jadi kakak angkat dah..

eima said...

hahaha
klakar je ...

setiap budak aje tmpt yg diorg suka pegi kan ..
Fahim suka pegi mamak ...mesti hari2 mau...meggi goreng die la

mamalieyna said...

hikhik..lyna ingt pesan mama tu..bodek lebih2 sketm dpt cokolet free,,ngee..

Hezesuze said...

apa nak malu uols...kira regular kastemer kan hehehehe

.:mama dhia:. said...

tu la kak..alang2 dah kenal tu bg ler diskaun ker ape ker kan?? hehehe..