Thursday, December 9, 2010

Norizan Sana.... Norizan Situ... Norizan Sini...

Norizan, tolong call bla..bla..bla
Norizan, tolong wat photostat itu...ini...
Norizan, tolong buat itu..ini..
Norizan, tolong panggil org itu...orang ini...
Norizan, tolong naik atas...ambik surat...
Norizan....Norizan...Norizan...

Norizan ni ada dua kaki jer yang nak kena jalan sane sini... dan Norizan jugak ada 2 tangan jer yang nak kena wat keje itu ini... angkat phone --> pass phone... cop surat sane sini, walaupun kadang dah cam keje kat pejabat pos jer gayanyer... Norizan pun terima arahan bermacam2 dari macam2 org...

Norizan pun punya satu mulut jer nak cakap sane, cakap sini...
Mengomel plak Norizan ni... tp tu ler hakikat yang Norizan hadapi hari2...

7 comments:

Pn. Zana said...

kelakar. femes la u kat opis..:)

FIESYAH said...

sabo je lah kak, anggap je akak ni org penting kat pjbt, tanpa kite x siap lah keje diorg tu...

sape lagi nak anggap kita ni penting, kalo x kite sendiri betul x? ;D

::Mamalyna:: said...

zana, bukannyer femes tp selalu sangat kena wat keje itu ini...sampai rasa tak cukup tangan dah ni, hehehe

::Mamalyna:: said...

fiesyah, hehhe...penting yer... cam kepentingan untuk diri org lain pun ada jugak nie... penat2!

eima said...

aku keja hanya utk bos aku je ... org lain wat sendrik ye ....

SyaNa said...

sabaq norizan
cute la norizan bebel
heheee

Cik Puan Nurul said...

Mujur namaku bukan norizan yang pemes tuh huhuhu