Monday, November 8, 2010

TradeMark Kuala Lipis

Dah balik kg kan... alang2 rajin plak nak snap gambo...so ai nak tunjukkan trademark kat Kolepeh nie...

First, semestinya perbatuan pertama di semenanjung malaysia yang bermula di Kuala Lipis..
See...0 di situ..
Second, Kompleks ALAMANDA... jgn ingat alamanda putrajaya tau...kat kolepeh pun ada... ni foodcourt...tingkat bawah melayu, kat atas untuk org cina... seperate camtue... 
Trademark paling lama... iaitu Ikan Pancut... Ikan nie dah lama giler wujudnya.. siap2 berubah kaler lagi, hehehhee
Alhamdulillah, dah banyak membangun dah bandar lipis nie... lagipun, maktab perguruan dah pindah kat sini... Hospital pun dah bina yang baru... dan skang, dah wujud satu lagi bandar baru lipis kat seberang sungai sana...

5 comments:

eima said...

penah baca dlm mastika yg batu jalan 0 tuh ....

..nOj.. said...

ko tak turun plak ambik gambar kat batu 0 tu wei. aku dah ambik dah gambar kat situ. hehe

[-suziey-] said...

sewries first time tau batu 0 start dr situ ek..hehee..waaa syioknye balik kampung..bole ler jual popia kt kampiung plak..hehee

mrs zach said...

salam. kak ejan..gambar zoo kolepeh tak mo tunjuk ke? ihiks. ex-ADO kolepeh adalah ayah kpd my BFF. kalau ke sana, mmg masuk zoo scara percuma. eh, dgr crite Datuk Hj Ismail tu akn kembali ke kolepeh sbg DO baru.

BIONIC WOMEN said...

umah siti nurhaliza tuh x buh ker????hehehehe.. tu kan tanda majunya kolepeh jugak..hahahaha..