Tuesday, November 2, 2010

Tq Suziey.Com

Suziey, tq so much sebab sudi beli CRABSTICK POPIA ai...
Ingat lagi, masa mula2 dapat mesej dari suziey coz nak order popia, dlm mesej tue ada soalan dan soalannya ialah 'KONPOM TAK MELETUP?!'... terus ati ai berdebar2 tau... lagipun sebab suziey ada pengalaman pahit muka kena minyak panas...
dah janji nak antar ari sabtu ari tue, main pass by jer kat MV...sori sangat2 suziey yer... tak dpt nak chit chat lama2....dapatler jenguk aqeel yang putih melepak tue dari jauh...
suziey, cantik jugak popia ai dari kamera DSLR u yer..

1 comment:

Nad @ MamaZakwan said...

sbb crabstick nmpk cantik tu yg saya terpikat nk membeli tu, hehe