Wednesday, November 3, 2010

Guna Jari Pun Boleh...

Semalam, terjumpa bekas alat solek lyna ke taska...
sekali ternampak satu beg plastik kecik nie...

ni last stock..
maaf, anak saya dah tak perlukan ini buat masa ni... mungkin akan guna kembali dalam tempoh 5-6 bulan lagi.... rambut lyna skang kan dah pendek... sikat guna jari pun boleh, hehehe
alahai... rindu plak nak tengok rambut lyna yg ditocang2... dulu2 suka tengok lyna bila ambik die petang pas keje sebab cikgunya rajin sangat buat macam2 tocang kat rambut die....

5 comments:

..nOj.. said...

heheh buang jela dulu wei. nanti beli lain bile rambut dah ade

Me_Lina said...

ezan... mana gmbr lyna... lama x nmpk gmbr dier...

mummy_ayu said...

ah ah...mana pic modelnye? ayu pun nak pendekkan rambut Iris..but Daddy tak kasi...

eima said...

ala sedey plak ...
lyna comey ngan ape style rambut je....dulu getah2 skrg sepit2 plak ...

Liza said...

Mana Lina? adam pun dah pendek rambut dia...