Wednesday, October 6, 2010

GIVEAWAY : TEKA HARGA TUDUNG

*GIVEAWAY : TEKA HARGA TUDUNG*
Hari ini first time ai pakai tudung bling-bling (again!) ke ofis.... dan tudung nie ada sejarah sebenarnya... sejarah yang buat ai berkata 'untungnyer aku', hehhehehe

so hari ini ai nak kengkawan teka BERAPA HARGA TUDUNG INI? Just letak tekaan korang kat komen nie jer... dan giveaway ni ada hadiahnyer...
keterangan tudung:
susunan bling-bling yang cantik dan bersinar
kain jenis berkualiti dan tidak mudah pecah2
so kengkawan, ape lagi... jomler teka2..
Giveaway ni berlangsung 1/2 hari jer, tutup pada 1:00 tgh nanti..

44 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

bismillah
aku nak teka

RM10

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...
This comment has been removed by the author.
::AyahLyna:: said...

nak teka jugak laa boley dak..???

sarah-najwan said...

salam..

saya teka harga dalam RM15.00 aje...btw..chanteeek tdg bling2 awk tuuu....

Mr & Mrs Ai said...

saya nak teka...emm...dlm RM25

Cik PUan Mr Shaiful.. said...

cube teka
rm 19.90

umialya said...

mgkn RM 95 kot

Nigina said...

8.00 hehehehe....

Echa said...

aku nak teka jugak.. hehehehe.. rm15 ke wei

- Malia - said...

salam..

nak teka gak..dalam RM 17..

iman miasara said...

salam kak... saya pun nk teka gak..
rasa2 dlm RM13.00 hehehehe =p

Ummu Sofea said...

Salam.. Saya nak teka..
RM 8... :P

Mama Balqis said...

Salam, saya teka RM45

mamaqari said...

mamaqari teka rm28

Afne said...

salam mamalyna. afne teka rm10.

eima said...

RM 17.50
huhuhu aku pun tatau tak penah beli bling²

zue said...

aku nak join gak boleh ker
RM20.00

MRS. K said...

rm8

Miza Yusof said...

miza teka rm25 :)

semoga tekaan miza betul amin :)

Me_Lina said...

RM7... hehehehhe

shidasyakirin said...

me teka RM65

Ain said...

ain teka rm30...

..nOj.. said...

mesti rege tudung ni mahal td ko dpt murah kan. aku nak teka RM9.90

imanmom said...

salam,saya teka rm21.00

nadiah said...

salam..

saya teka rm8

cikanna said...

salam

saya teka rm5.90

.:mama dhia:. said...

kak..saye teka RM20..

nanizamros said...

heehhe nak teka gak ler....
harap2 ader tuah..
akak teka rm15
harap2 betul la...
kemaruk nak hadiah nie....
hahahahahah

bukhairiah said...

nk teka...8 hengget?

Pn. Zana said...

nak teka. rm12 kot ..:D

aSmiDar said...

nak teka jugak..
rm 15?
kan...

.:fyzz:. said...

AKU Nk teka gak nak teka...
RM 10 hengget....

^linas^ said...

nk teka jugak.
rm16.

Sricahaya said...

RM20.00

umilia said...

aku teka RM7.50..hehehehe...hentam sajela labu..

ibuafiqahhuzaifah said...

aku nak cuba nasib la ejan..
RM9 sajork...
aku blasah jer letak rege niey..

akmafaizal said...

Salam..saya pun nk cuba teka gak
harga tudung tu rm15 + bling2 RM10 = total rm25...
betul tak? saya kunci jawapan saya ni..hehe...

Zimah said...

salam..
aku nak teka gak..

RM18

Mama AqiL said...

ker tudung ko nie ko dpt FREE..hihihi

qasehadam @ nurul said...

Salam nak teka gakla..sekali pandang nampak cam tudung ariani yang rm60 2 helai tu tp xde bling2..so saya teka RM30 la sesuai la kot ngn jenis kain yang nampak bermutu tinggi melekap elok kat kepala.

mien said...

mien teka RM10 kot kak. hehe

ummizayda said...

rm 12

Hezesuze said...

RM 10 hinggit betul tak?? hehe

::Mamalyna:: said...

tq buat kengkawan yang sudi meneka...