Monday, October 25, 2010

Anak Ayah

Ni antara hasil shoping ai semalam.... Ai beli kat Mines...Baju dan suar untuk lyna... ai suka sangat suar nie coz ia kotak biru yang cun dan regenyer cuma RM10 sahaja... So lyna, pehni boleh boria ngan Mak Ngah yer....hehhehee...

Dah dapat suar, misi mencari baju biru plak... Masuk FOS, takde yang berkenan...pehtu jalan lagi, masuk kedai jual baju budak2.... belek2 punya belek, terjumpa tshirt ni.... AyahLyna sudah menjeling coz ai tak abis2 belek2 baju kat situ.... tp bila ai tunjuk jer thirst yang ai beli tue, terus senyum lebar.... Anak ayah katakan....
Ai cari jugak thirst 'I LOVE MUMMY' tp dah abis saiz n kaler... takpe, harap2 next time adaler...

*skang nie, lyna suka bergambo ngan aksi cenggini, cam sakit gg pun ada, ehhhee*

11 comments:

MRS. K said...

kontot sudah rambut lyna.. takpe, nanti panjang la tu..

mummy_ayu said...

eh...dah potong rambut ker? senang nengok kan..tak panas...
btw....girl always be daddy's girl..kena cepat cari boy tu..
leh jadi mommy's boy...

qasehadam @ nurul said...

suke tgk suar kotak2 tu nampak cumel je lyna pakai..

.:mama dhia:. said...

kak ejan!!
org baru beli t-shirt i love my mommy last wek..kat mines..
same kaler ngan t-shirt yg lyna pakai tu....

Me_Lina said...

hahahha nak beli last week... tp size S pun besar utk alya... kecewaaa.....

mama_auni said...

lentok2 yek posing..siannyer dah nmpk cam boy plaks

Zimah said...

comel aa baju tu..kedai mana beli kat mines tu..i pun suka gi sana..

Hezesuze said...

dah mcam bboy lak lyna uols...ngee
tshirt i love ahkak gonjeng xde ke uols? hahaha

maszmadi said...

hikhik cumel jerk lyna ngan rambut cenggitu n ngan aksi cenggitu..... anak ayah yer?..... hehe

BIONIC WOMEN said...

Dhiya xnak pakai sluar tu..dia kata ni utk tido jer, macam unty..
pernah ler beli utk pakai hari2 kan..setakat nak g taman depan rumah tu pun xnak pakai...dhiya sedikit memilih ler

~aSHa~ said...

sweet