Wednesday, September 22, 2010

My Heart... My Soul

Mintak ampun mintak maaf yer bang... halal makan minum... jgn lupa tolong ai kat dapur, jgn lupa salin pampers lyna memalam, buat susu lyna sebelum masuk tido, tolong mandi dan siapkan baju lyna walaupun kekadang berkejaran ngan lyna yg berbogel tue dalam umah semata2 nak pakaikan baju, TQ coz kekadang tolong cuci pinggan, tolong sidai kain, tolong buang sampah, tolong cuci bilik air, tolong cuci kipas dan tolong ambik barang yang diletak tinggi sangat kat umah tue dan yang paling penting, jgn terlalu taksub sangat main tenis yer sebelum binimu bertukar menjadi riyang rapik or buat sup bola tenis jadi hidangan makan malam...
whatever pun... I LOVE U SO MUCH:D

10 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

hahhahaha!! lucu lah, mmg seram kot kalo mamalyna bertukar jd nyang rapik :)

.:mama dhia:. said...

comeynyer ucapan tu...hahaha... tp penuh bermakne..

fikaryna said...

huhu..syahdunya..hehe..

~aSHa~ said...

pjg ucapan tu....mesti org belakang tgu turn nak bersalam lama kan...ehehe..

gambo yg ni baru nampak salam suami dgn kedua2 tgn...kat blog2 lain...suami sebelah tangan je..

erk alamak

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

asha
cehh...mana gambar ko bersalaman???

Sidratul Muntaha said...

syahdu nengok!

eima said...

byk tul ........
tp cukup romantik....

Adlina Husaini said...

haha so meaningful!

eRiNsZ said...

hehehe ader adegan airmata tak...

aiDieNa said...

Nak sibuk sikit.. saper yg amik gambar kat atas tu.. hehehe