Monday, September 27, 2010

Kes Tangkap Khalwat Lagi di Putrajaya

Putrajaya: Seorang penyanyi dan pelakon terkenal era 1980-an dan awal 1990-an memberi alasan datang berhari raya ketika dicekup kerana disyaki berkhalwat di rumah janda dipercayai kekasihnya di kuarters kerajaan di Presint 15, di sini, kelmarin

sumber dari HARIAN METRO

**kat presint 15 lagik... macam2 hal...dulu ada kes kena tangkap di bulan pose, nie bulan raya plak...

5 comments:

BIONIC WOMEN said...

apsal ler sumer org nak kena tangkap...kawin terus kan senang???
plak tu alasan org wat salah ni, salunya x logik..kot ya pun carilah alasan yg ganasss skit..hahahah

eima said...

p.15 nih mmg hot la...mcm2kes ...
memula dulu ..kes ajaran sesat pastyu khalwat pastu khalwat lagi ... pastu .... tgu je la...

Adlina Husaini said...

iishhhhh wat malu jer org kat putrajaya

*byk sgt pot menarik kat sini kan..

aisy cedera di rumah terbuka

mummy_ayu said...

sapa artis tu? artis lama la kira kan? emm...

Zimah said...

kuarters tu sunyi sket tau..dan terlindung ngn bukit..tu le psal senang wat onar..