Thursday, August 12, 2010

Tara Kucacaca... Bila Larut Malam..

lyna melaram spek mak ngah die.... sori ye mak ngah, lyna pinjam sat..
psttttt...sila abaikan pandangan dalam spek yer..
haus plak... kita minum dulu...
tedapnyer air cokelat nie...sepanjang dari taska ke umah, tak tanggal langsung spek tue..
tu ler cik lyna, hari2 mesti bagi bekalan air kotak time ambik die... bukan die minum banyak pun, skang nie die dah tau, bila mama n ayah ambik dari taska, mesti ada air kotak..penah sekali ai tak beli, mengamuk2 dalam kete... uwaaaa, gabra ai time tue, dahler ai drive, manual plak... die dah wat aksi nak terjun dari carseat...

4 comments:

eima said...

hahaha aku penah alami cam tu gak ..so harus tiap kali beli kan air kotak ...

::Mamalyna:: said...

eima, hahaha.. sama ler kita...kecut perut den tau!!

mummy_ayu said...

tomeinye dia...samala ngan ayu...tergoda jer..Ian dulu waktu lum paham...siap paksa ayu minum lagi,sekarang baru ok..ha ha ha..

..nOj.. said...

anak aku mkn bahulu skang kt dlm kete. kemain gemor dia. nmpknye tetiap minggu la aku kena bersenam pukul telo ni. hahaha