Friday, July 23, 2010

Perli or Kenyataan?

Wahhhh... mentang2ler launch lori, model pun cam 'lori' jugak yer...sabo ajelah..
Kalo kete2 mewah, rege mahal2, model pun yang cun2, lentik2 badan gitu...
Nasib baik die suruh model tue posing di tepi lori
Kaloler die suruh, berdiri atas lori duk kat muatan belakang tue, cian model2 tu...
Gemuk bukan sebarang gemuk tau! gemuk2 pun leh jadi model, hehehhee

15 comments:

[-suziey-] said...

haha lawak la..adeiiii..xsngka plak cenggitu..ekeke:D

zue @ annaleeya said...

betul tuh.. klu model kete mewah, seme model liuk lentok jerk...

tetiba ai terasa tau!!! huwaaaaa...!!

~anna&anuar~ said...

alololololo...kiutnyeeeee...

BIONIC WOMEN said...

hado..macam2 manusia zaman sekarang ni..lucu pun ader tapi macam mempermainkan pun ader..huh

ratna said...

ha ha ha.. selamba jer diaorang ni letak model sedap2 badan tu..

::Mamalyna:: said...

suziey, hehehe..tu ler pasai..mentang2 lori...tengok lengan tue, siap cat KIA lagi..hehe

::Mamalyna:: said...

zue, hehehe...betul kan..ai pun trasa tau!hehe

::Mamalyna:: said...

anna, kiut lagi akak yer..heheh

::Mamalyna:: said...

mamadhiya, tu ler..ada 2 maksud tue...ikut jer gerak hati, hehe

::Mamalyna:: said...

kak ratna, hehehee...ai pun badan sedap!

mama_umar_maryam said...

ni KIA byr baper la ni..hehehe

::Mamalyna:: said...

zety, hehehe.. iye kut..

~aSHa~ said...

rezeki mereka dgn kia...

~aSHa~ said...

rezeki mereka dgn kia...

aSmiDar said...

lawak lor..xbaik tau..huhuhu
macam perli jekan..
launch lori..
model pun......