Thursday, July 22, 2010

Perangai Lyna Pagi nie...

Lyna kan memang cik yang manja dan mengada2... kat umah tu, kalo ada ayah die, takdenyer nak fedulikkan kat ai... semua nak ayah buat! tanggal baju ngan ayah, mandi ngan ayah, pakai baju ngan ayah... pendek kata, ayah...ayah...ayah!

Tadi pagi, lyna buat perangai.... kebiasaan ayah yang bukak baju kan untuk mandi, ari nie tak mo ai bukakkan baju die.... yg lagi hebat tue, ai nak bukak seluar, die boleh silangkan kaki die kuat2! bila ai nak bukak baju, die bleh peluk tubuh kuat2 sambil pegang ujung baju...

Sambil ai mandikan die, die nangis! bukan nangis kuat2 pun, nangis2 manja... ayah die balik petang ni, cam syorrrrrrrrrrgaaaaaaaaaler lyna nanti...

13 comments:

Nigina said...

ala manja budak comei tue

Sitisifir10 said...

Lyna yg ke syorgaaa ke mama dia?? hehe...syok gile kalu abah dia yg uruskan :P

qasehadam @ nurul said...

la ank ayah ye,qaseh anak mak naik lemas den dh cam bayang dah ade mana gik..

mamalieyna said...

ooh anak manja ayah ghupenye lyna ni..^_^

maszmadi said...

hikhik cam cumel jerk anak dara manje ngan ayah die..

@ lyna nak adik kut.. hehe

syawalsimpsons said...

x pe la kak...lyna pun mcm syawal gak..huhuuhuu...semua nak manja ngan bapak dorang...ngan kiter time susu n lene2 kan...huuhu

WaWa_EzRiLL said...

Arrghhhh lagi geram nengok dia golek2 cam gitu... Nanti book yea wat menantu... cayokkk!!

aiDieNa said...

Dak pompuan selalu manjer ngan ayah lebih kan.. sama lar ngan tuan² puteri kat umah tu..

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

ala comeynyer dia tido...sejuk mata memandang

~aSHa~ said...

cantiknye bilik..kaler kesukaan ku..

Echa said...

cantik nya bilik... cantik nya katil... cantiknya lampu... waaaaa.. tenang gitu... heheehehhe

Wansteddy Tales said...

wa.... macam scene filem. begitu klasik ><

::Mamalyna:: said...

nigina, die memang manjaaaaaaaaaa...