Tuesday, July 20, 2010

Mari Kita Lihat, Siapa Yang Kena!!!!

Fuh!!! Giveaway yang berlangsung 3 jam tue, ramai jugak yang join dan teka.... tq so much! Best jugak tau, wat giveaway sekejap2 nie... lagipun ai pun malas nak peram hadiah lama2 kan...

Okey, SAIZ SELIPAR DAPUR MAMALYNA ialah SIZE 9!!!!!
memang ai ambik saiz besar, senang nak sarung...ai pakai sorang jer selipar dapur tue... kaki ayah lyna kebal! die takdenyer nak pakai selipar2 nie...

before tue, ai nak tergelak guling bila tengok tekaan Anna, size 10... Ummi Soffiyah, saiz 12 dan Haiza size 10 1/2, hehehhee.... kalo ler size tue ai pakai, konpom kaki ai besar kaki mcdonalds tue kan....

dan ada 5 orang meneka dengan tepat iaitu
1. WANI
2. NANIZAMROS
3. ZIEMAH
4. SUHAILA
5. IERA ME CASA
disebabkan 5 org meneka dengan tepat...so ai kena pilih seorang sahaja...lagipun hadiah ada satu jer... ai akan pakai khidmat random.org yer...
Tunggu... kita tengok nama sape yg naik...

13 comments:

azura samsuddin said...

tahniah pd sape yg 'kena' =)

ratna said...

tension giler akak tau ijan.. akak mmg tak berbakat langsung dlm meneka-neka ni.. ha ha ha.. buat contest yg senang sikit..

::Mamalyna:: said...

zura, hehehe... meka pun tengah berdebar, sape plak antar meka yang kena...heheh

::Mamalyna:: said...

kak ratna, takpe kak...nanti ijan wat teka teki lagi yer...heheh

Zimah said...

wah, tekaan aku mengena..harap-harap mr random pilih aku la ek..hehe..

~anna&anuar~ said...

hahahaha.. naseb aku x menang kak oii... kalo x, aku plak bdebar nak tgk sape yg dpt adiahhh... ahahahah...(giler gigih x mau ngaku kalah lg)

mama rifQy said...

hahhahha..sangat la tak mengena!

mamalieyna said...

oooh ketinggalan ketapi betul la ai nih! =P

kella said...

alaa.. dah lepas.
apa pun tahniah pada pemenang!

:D

[-suziey-] said...

tahniah pd yg menang:)

cicakgirl said...

Tahniah kepada pemenang!
giveaway yang unik!
tak sempat nak sertai sebab balik sekolah hari ni pukul 2.00 ^^

Wansteddy Tales said...

ah! kurang satu inci ><
hehehe

iera me casa........ said...

wahhhh.. yeyeyeyeye.. nama iera tersenarai tapi tak luck.. huhuhuhu