Tuesday, July 6, 2010

Alahai Blogspot... Janganler Buat Hal, huhuhu

Ingatkan ai sorang jer alami masalah tentang komen kat blog ni, rupanya ramai jugak blogger yang alami masalah cenggini...

Contoh: Ini entry ai

kat ruang komen tue ada 8 orang dah letak komen....

tp bila ai bukak kotak komen tue, just appear 1 komen jer, komen si nojah


mana lagi 7 komen? ai tak baca pun lagik...

korang ucap tahniah kat asben ai yg dapat APC tue ke? atau komen tahniah kat ai yang dapat duit yang asben ai dapat tue, hehehhehe....

9 comments:

Sari said...

a'ah..ksari punya langsung xtmbul komen w/pun ader yg komen..huhu, masalah problem ni..

nigina said...

aaa kita pun kena macam tu juga

..nOj.. said...

kiranya aku mmg antara yg terbest la kt blogspot ni. sbb tu la dia letak gak komen aku weh

~aSHa~ said...

eehehhehhehehe duit tu aku balas..siap bagi no. akaun

ratna said...

haaaa akak la salah sorangnya bg komen.. ni komen ni tak tau la keluar ke tidak..

♥etiey erywan♥ said...

a'ahhh... memang komen semua tak leh baca! hauhauhauau

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ooouhc, itu mcm ke..
baru i pasan.. huhuhuhu

virgo_mania said...

blog i pun pernah jadik gitu..last2 semua hilang terus

Fieza79 said...

sama problem yg blaku kat sini...huhu