Thursday, June 10, 2010

Mak Dah Beransur Sihat

Skang, mak ai kat kelantan, duduk ngan abang ai.... mak kata nak duduk kejap jer...ai pun tak tau, terpulang pada die...

Dengar khabar, time mak makan semua dijaga... contoh, bekpes kul 8 pagi, lunch kul 1 dan makan malam kul 8... segala ubat telah diatur untuk makan.... ai memang tepon mak hari2...dengar sore mak okey jer.... Hari isnin dan hari ini mak berurut ngan ada sorang makcik tue... Walau camne pun, ai amat2 berharap yang mak ai akan sembuh seperti sediakala dan dipanjangkan usia... Rindu kat mak!sob..sob...sob..

ai cam tau punca camne die bleh kena serangan ari tue.... mende dah terjadi tp kesianler kat mak ai....tetiba jadi mangsa keadaan!

14 comments:

chugie said...

alhamdulillah mak awak dh sihat..

Nida said...

Alhamdulillah..

Mak mertua Kak Nida pun kritikal sekarang ni... dua bulan lepas bergegas suami pulang ke Malaysia. Mudah2an yg terbaik buat beliau..aminnn

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

mudahan2 mak ijan cepat sembuh.. jangan sedih2 ok

~anna&anuar~ said...

Alhamdulillah... moga teros sehaaaaattt.. Ameennnn..

{ e'mie } said...

sabo yer ejan..semoga sembuh cepat..mungkin kurang rehat kot mak ko tuh..apa2 pun sama2 doa semoga mak ko sihat walafiat..risau bila kuarga kita sakit..

::Mamalyna:: said...

chugie, terima kasih...ejan pun harap mak sihat sepenuhnyer..

::Mamalyna:: said...

kak nida, ye ker...moga mak mertua akak beransur sihat...sakit ape kak?

::Mamalyna:: said...

kak mimi, ijan pun harap cenggitu...riso ati ni kak..

::Mamalyna:: said...

anna, tq sis...harapan akak pun cenggitu..

::Mamalyna:: said...

emie, aku harap mak aku cepat sihat...ati anak mane tak riso kan..

..nOj.. said...

aku tunggu ko online dr aritu lg. cpt la cite kat aku weh

Momma Mia said...

Alhamdulilla. Moga mak Mamlyna sihat & ceria selalu, Amin

::Mamalyna:: said...

nojah, ym aku ada prob ape ntah...tak bleh on wei...

::Mamalyna:: said...

momma, tq.. lega sikit ati tp still berjaga2 jugak...harap mak sembuh..