Thursday, April 1, 2010

Yes! Yes! Yes!!!!

Akhirnya.....YES! YES! YES!!!! ai berjaya melipat baju yang bertimbun tue....ni pun yang patut dihanger, ai dah hangerkan sesiap.....

TAPI
*
*
*
TAPI
*
*
*
*
TAPI
*
*
*
*
TAPI
*
*
*
Ari nie ada lagi baju kat ampaian.....tugasan melipat kain perlu ai lakukan ari nie....ermmm nasib2..

3 comments:

Nida said...

tahniah....hehe... nanti kita fikirkan bagaimana nak cipta robot yg boleh melipat baju

Siti said...

ai, tak byk sgt baju ai tu..kalau tgk baju siti lagi byk...haha..basuh pun 3/4 hari sekali..ampaian penuh ngan bjau..

::Mamalyna:: said...

akak, cepat cipta kak...dah cipta, sila pos kat malaysia yer...nanti saya kasik alamat umah, heheheh

siti, ai baru duk bertiga, kalau cam ct, memang tak dinafikan, memang banyakkkkk...heheheh