Friday, April 9, 2010

Tak Salah Berkawan DenganNYA....

Skang, ai announcekan bahawa ai ada KAWAN baru..... Hari ni ai cuma berkawan denganNYA sahaja.... ai berkawan pun sebab maybe DIA dapat sembuhkan penyakit sakit tekak ai nie....Harap2 DIA dapat menolong ai....

8 comments:

Zimah's Depart said...

sakit tekak mmg seksa..i plak tgh sakit gusi..huhue..lagi seksa..

bukhairiah said...

sian dia....de x sore tu serak2 basah cam ella?

::Mamalyna:: said...

ziemah, sakit gusi? adui...memang seksa tu...gigi geraham bongsu baru nak tumbuh ker?

mrs. bubu, usahkan kata ella, ni dah rasa sore cam itik serati jer...hehehhe

maszmadi said...

hm, ciannyer... mmg seksa kalu skit yg brkaitan ngan mulut nie... susah nak mkn n ckp kan...jgn lp mkn ubat yerk...

Zimah's Depart said...

dah tumbuh..tp psal tah gusi tu membengkak..x sempat mau ke klinik..

~aSHa~ said...

ko tuleh Nya tu dlm wording all caps..ingat NYA tu merujuk kepada yg ESA tau..serius..

::Mamalyna:: said...

mas, memang seksa...ni pun duk batuk kongkeng lagi..

gidah, tp NYA aku tu merujuk kepada kawan nelayan...perlu aku tukar ke?

~aSHa~ said...

ehehehehe