Monday, April 26, 2010

Sandal ooo Sandal

Lyna skang pesen, kalau kita kuar p mane2 kan...pehtu balik umah, die dah tido...then ai ngan asben letakler die atas toto kan...

so kitaorg nak bukak sandal die.... terus automatik nangis nie coz tak kasik bukak sandal... Kalau menangis sikit2 or just merengek2 kira okler kan, nie menangis sakan cam kena pukul tue.... heran betul kami, so terpaksaler kami pakaikan jer sandal tue

Agak2 dah tido yang bebetul lena kan...baruler kami tanggalkan sandal tue...

3 comments:

Siti said...

hahah..nak tidru gak ngan kasut dia tu yer..cute jerk...
amboii...byknye izan mng contest yer...tahniah yer izan..tadi nampak nama izan naik..lupa dah blog sapa :)

::Mamalyna:: said...

Siti, tue gambo tido yang kami p umah siti tue...kuar jer simpang umah siti terus tido...
hehehe...tq, menang dari blog lucky tuah..

.:fyzz:. said...

oo gitu lak gupernya..aku lak kalau pia terlena lam keta ka..ngan sandal..bila letak je atas tilam...dier terus jaga2 ayam amuk suh buang sandal...budak2 cam2 peel..