Sunday, April 25, 2010

Ape Dirancang, Semua Tak Menjadi Lagi Setakat Ini....

Tadi ai cakap, yang ai nak p seremban kan, nak melawat sepupu asben kat spital....Tp di saat ini dan diketika ini, ai masih lagi kat umah... dan ai pun dah siap masak untuk makan thari lagi nie.... Lauknyer just paprik ayam + telur dadar jer....

Asben ai plak, dah mandi n wangi semua tp bleh plak die nala punya tidoq..... tu tengah duk sedap berdengkor.... alamatnyer kami tak kemana2ler ari nie...

Dari hatiku ada taman terus ati ai ada kawah gunung berapi.....grrrrrrrrr!!!!!

1 comment:

Nida said...

Sabar... ada ler hikmahnya tu.. :)