Wednesday, April 14, 2010

Ada sape2 Orang N9 kat sini?!!!

Ari nie asben ai keje luar lagi..... Semalam dah p kole pilah....ari nie site jempol dan esok jelebu dan esok seremban 2 plak..... Senin pegi melaka balik....adoyai...cian korang, idup pindah randah ler.....

Ada sape2 org jempol dan jelebu kat sini....nak tanya, kalau keje situ, nak duk otel kat mane yer.....Asben ai ngan member tak tau nak tido mane ni....Kisahnyer, ari nie meka p jempol, bawak beg semua tinggal dalam kete, lepas jer abis keje, baru nak cari otel.... tp esoknyer nak ke jelebu....ada tak hotel2 yang di tengah2 antara jempol dan jelebu.... Kalau tau, plz let me know ASAP... TQ

4 comments:

..nOj rawK.. said...

yg laki ko pun bole ikut je bergambo gitu. huhuh

::Mamalyna:: said...

hahaha....aku yg suruh die posing....

Siti said...

hahaha..siap posing tu....
siti tak tau la N9..kalau tanya kuantan tahu lah..

eh..dah email ker alamat yer...asal siti tak dapat lagi..huhu

kalau leh ym..ym jer la kat siti yer...ctmysara82@yahoo.com

MRS. K said...

i baru jadi orang negeri 9 baru 5 bulan...huhuh