Tuesday, March 30, 2010

Penunggu Pintu

Lunch hour tadi ai balik umah...menjenguk mak dan anak ai....memula sampai lyna tengah tido, so ai makan2, lepak2 tengok tv dan tak lama pehtu lyna bangun....so main2 ngan cik mek tue.....bila jam dah kul 1.45, ai pun siap2 nak gerak p ofisler kan.... cik lyna tue nampak jer ai dah siap lawa2, terus meluru lari ke depan, masa tue ai dalam bilik....ai ingat lyna p mane kan....sekali bila ai p je depan, tengok lyna dah standby jadi PENUNGGU PINTU....
nak ikut ai ler tue kan....ape lagi, mak ai terpaksa dukung die bawak lari sambil melalak2 lyna nangis....sori sayang, mama kena p keje...

4 comments:

..nOj.. said...

heheheheh nk ikut mama g keje la tu... ape cite anak aku gaknye eh. 3 taun dh tinggal kt kota london tu. hehehe

~aSHa~ said...

ehehe budak2 dah besar..rasa mcm dah ready nak pg keje jugak kot...

ke dia rindu kat taska?

::Mamalyna:: said...

nojah, memang suka ikut pun...nangis jer...london ke lepih wei...agak2ler..

gidah, hahahaa...ari esok, aku antar taska dah..

.:fyzz:. said...

heheh..comey ja lyna jdi penunggu pintu ..wey mak hg mmg saja jenjalan ke..atau dok ngan hg terus..tp kalau budak2 dok ngan tok..depa nih ckit manja la kan...

kuyin dok ngan nenek kt lepeh lg ke?