Monday, March 22, 2010

Lyna tengah ehem...ehemmm...

Gambo lama nie.... masa kami cuti2 kat melaka, sebelum kuar pegi kat menara taming sari dan muzium samudra, ai pesan kat lyna, 'lyna, kalau nak uk..uk, jgn uk..uk masa kita tengah jalan2 tau'.... kenapa ai pesan gitu kat lyna? Coz ari tue die tak uk..uk langsung dari pagi...riso jugak ai, mana tau kut2 tengah jalan, die wat 'projek beso' die tue....so far masa naik menara ngan muzium tue takde ape2 berlaku....TAPIIIIII

bila kami dah abis jalan2 kat muzium samudra tue, ada taman kecik kat bawah tue, kami duk ler lepak2...ate sudah penat berjalan kan....lyna pun hepi duk round2 taman bunga yg kecik coet tue...sekali die berhenti dan aksi cenggini

lyna tengah fokus....hehehhehe...

'projek besar' tengah berlaku

fuh....lega ai...nasib baik kat situ ada tandas....lyna cengginiler....kalau kat umah, port baik tuk die wat projek, bawah meja makan ngan tepi lampu di hall....

6 comments:

Siti said...

heheh...nasib baik yer...bijak budak lya nih..mendengar kata..

~aSHa~ said...

tak baik tau ko ni....besar nti dia segan tgk gambo dia tu..ehehee

anak aku pun gitu gak cari port nak ehem ehem...

wei mickey mouse tuk ko....ada iklan baru beb

Echa said...

hehehhee.. sian tengok dia wei...

::Mamalyna:: said...

siti, tu ler...kalau tak...terukler saya...heheheh

gidah, kenangan tuk die nanti...

echah, hehehehe...sila tengok dan kesian kat die..

.:fyzz:. said...

hg ejan..tak baik tau..hahahah adey la.ada ka gambaq lyna dok em em hg pi snap..ilang konsentrasi lyna tau...

::Mamalyna:: said...

pijot, even aku tengah snap gambo tue tp lyna berjaya membuat projek beso die tue...hehehe