Wednesday, March 17, 2010

Kusyuk dan Tawaduk!!

Fuhhh!!! Lamanya tak update blog kesayangan ai nie.... Ada citer tp malas nak taip...camne tue?hehehhee....apeape pun, meh ai kongsikan gambo anak kesayangan ai menyiapkan 'kerja sekolah' die....

'kaler gambo duck nie elok2 lyna yer....' duck kaler biru...hehehehe...duck kena tumpah ngan nila agaknyer.... sape yang kasik kaler biru tue? ayah lyna yer.... pose mengkaler ngan penuh kusyuk n tawaduk!!!!

cantik tak hasil contengan lyna?....cantik kan (cakap ngan nada sayu....huhuhu)

5 comments:

Echa said...

tu nampak cam mak lagi kusyuk tu wei.. ehehehehhehe... itu nama dia itik nila. tu kaler biru.. hahahaha

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

alahai bijaknya lyna, kecik2 dah pandai mengaler... tak pe, biarlah tumpah nila, asal dia belajar kan?

amboi mak lyna, sambil mengajar, sampai terkangkang2. hehehe (gurau jek)

~aSHa~ said...

eh aku ada letak komen ke sebelum ni?

tiba2 ada your comment has been saved...ish ke salah letak komen tadi

jgn publish yg salha ye...

ok lyna...belajar2 rajin2..leh jadi cekgu

Ibu Ayra said...

hahahaha, sejibik mcm ayra...isnin lepas ros ada belikan colouring book dan colour utk dia... tapi semalam dah barai kotak colour tu, buku pun dah byk yg dia koyak...(nasib beli 2-2 tu cuma RM1.90, beli kat kedai RM1.90...hehehehe)

::Mamalyna:: said...

echah, ko nie...nampak jer, hehheehe...aku tengah pulun ngajo lyna tue...

kak mimi, terkangkang dibuek di anaknyer, hehhehehe...itik kaler biru!!!

gidah, aku pun tak pasan, takde pun komen ko...jadi pensyarah ok sikit or ptd ker cepat sikit naik pangkat...hehehe

ros, iye ker...samaler ngan lyna...buku tue penah tercabut buku dari kulit sebanyak 3 kali tau...hehehe