Saturday, March 6, 2010

Halimah Jongang VS Fatimah Juling

Semalam kat umah, asben duk siapkan lyna, ai tengah duk settlekan lipat baju kat dalam bilik...tetiba asben jerit....

Asben : Ayang..... tengok astro nie....
Ai : Nape...
Asben : Ari tue citer HALIMAH JONGANG...skang FATIMAH JULING plak....tak de ke tajuk citer yang senonoh sikit...
Ai : hahahahaha....(ai memang gelak abisler...tak sangka asben ai leh protes)

Skang citer HALIMAH JONGANG tengah hot kat astro prima kan...

pehtu kalau tak salah, ari ahad ni ada citer FATIMAH JULING lakonan julia zieglar kat astro prima ke astro ria, ai pun not sure...

pehni tak tau tajuk citer ape lagi ler yang kuar kat astro.... maybe BEDAH TEMPANG or PEAH PENGKAQ or SIAH PEKAK....hahahahaha

4 comments:

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

ejan, minggu lepas baca kat suratkhabar, lepas fatimah juling, dollah hapak pulak lepas ni.. (ni semua penerbit dia kalau tak silap A.Aida)

::Mamalyna:: said...

iye ke kak...lorr..macam2 tajukler..heheheh...ooo A.Aida, bekas wife ameng spring tue..

Echa said...

fatimah juling citer malam tadi....

::Mamalyna:: said...

echah, a'ah...aku tengok jap jer..