Wednesday, January 27, 2010

Pagi Ini Dapat Hadiah Lagi...

Sedang aku asyik masyuk mentransfer gambo2 lyna yg disusun ikut bulan kan...tetiba datang clerk bahagian, masuk bilik aku n hulurkan bungkusan ini....

Muka aku cam biasa, ada senyummmmm ler kan....tengok2 dari mama balqis....jauh datang nie, dari ganu....ni adiah BUTIK BALQIS SAYANG GIVEAWAY yang aku menang baru2 nie.... dan adiahnyer ialah
sepasang baju kaler putih untuk anak dara ai cik lyna tue.... buat mama balqis, tq so much yer...i appreciate sangat2..

6 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

aku dok tunggu bila pulak ko nak wat giveaway ni...nak gak merasa legging free...lalala

Echa said...

jeles tul.. hari hari entry dapat adiah.. hehehehhee... wei.. ko buat giveaway lak cam kata izan tu... hehehehhe

::Mamalyna:: said...

izan, hahahaha...ada masanya nanti...tunggu yer...

echah, sila jangan jeles...nanti aku wat yer...

~aSHa~ said...

mmg ong keng seong tul..

Sari said...

kena amik aura ni...

::Mamalyna:: said...

gidah, tu je lah nama cina ko kasik kat aku yer...tersedak si ong tue, hehehehe

kak sari, aura ape yek...aura seri ke aura fuh..fuh...hehehehe