Monday, November 30, 2009

Akibat Milo Tabur

Kisah di satu petang.....tengah rilek2 menonton tv (baru!hehehehe)....asben aku mintak aku wat ayaq milo tabur katanya....aku ngan rela hati meninggalkan pandangan aku sekejap kat tv baru tuk memenuhi permintaan asben aku.... senang jer nak wat air milo kan....yg speselnya just tabur milo jer atas ais tue....camne? senang jer...meh aku nak ajor....memula korang bancuh air milo....pepandai korangler nak manis ke kurang manis...nak manis, lebihkan susu...nak kurang manis, kurangkan susu....jgn tak letak susu plak...tu dah jadi milo o.....dah siap tue, korang letak ais then letak milo serbuk atas ais tue....then SIAP!.....sungguh syok wei dapat minum air milo cenggitu....minum sambil menikmati serdak2 milo tue.....

bila tengok mama n ayahnya syok minum kan....cam biasaler cik lyna, tetap nak ngendeng air milo jugak....so kasikler lyna minum kan....bila dah sudah minum....tergelak sakan kitaorg bila tengok muka lyna cenggini....
lyna cam biasaler...bila kita gelak jer....sibuk gelak sama n terus wat muka cheeky die tue...lyna dah bermisai jadinyer...coz milo tue lekat kat atas bibir die...hehehe
zoom sikit....cengginiler rupanya dari arah dekat...COMOT!

(p/s: izan, ko dah nampak kan sipi2 tv tue kan..kan...kan...hehehehe)

4 comments:

ايزان عبداللطيف said...

hai...bila ada entry sal tv baru ni...ishh...tak puashati tul...hahaha

::Mamalyna:: said...

izan, sabaqqq no...

::Mamalyna:: said...

pijot, die memang suka wat muka cenggitu...memang sedap kan...ari tue buat lagi masa balik aloq setaq..sedap time makan serdak2 milo tue...

.:fyzz:. said...

nk tgk lyna wt muka cenggitu tak leh la hari tuh..sbb dier tido..wey aku kemarin pi kuala perlis...then aku dok terpk ..kot2 la nnti hg balik kedh leh la kita pi konvoi pi kola perlih..nak tak?..yer mmg sedap milo tabur tuh..:)