Tuesday, October 6, 2009

ASIK2 BAWAH MEJA

lyna nie kan kalau p mane...sukaler sangat masuk bawah meja...ari tue masa p beraya kat umah bos asben aku, p merayap bawah meja jugak....puehler mamanya terbongkok2 bawah meja tuk ambik cik lyna nie....nak kata time aku mengandung suka duk bawah meja, tak jugak...kalau kat umah tue, kadang nak makan kat bawah meja, nak uk...uk pun kat bawah meja jugak.....

ni aksi lyna time kami balik ke kg asben di MAMBAU....tetiba teringat ayam goreng kat stall nasik lemak mambau...nyum...nyum...

nampak tak pp lyna merah....ada sepupu aku tegur...kak izan pakaikan lyna blusher ker?....ishh mana ada...takkan ler kan aku nak tenyeh pp labuh lyna tue ngan blusher....bila panas, mesti muka lyna merah...
ni dah siap mandi n tukar baju lain dah....still lagi main bawah meja....

2 comments:

mela said...

aku rasa masa ko ngndung..terlebih pakai blusher kut..kesan dia kena kat anak.tambah cute la dia.

::Mamalyna:: said...

hahaha...jap nak ingat, aku nie time ngandung suka mekap ker...