Sunday, July 26, 2009

Ari sabtu ayah lyna p servis kete coz kami nak balik lepih ari tue.....kuar umah kul 10 pehtu dalam kul 10.30 ayah lyna tepon aku suruh aku p ambik die coz kete kat tempat servis tue Q punyerler panjang n estimate time tuk kete persona siap adalah kul 4 PETANG!.....lama giler....ikutkan ati, malehnyer nak drive berdua ngan lyna....takut lyna meragam jer dalam kete.....tp kesian plak kat ayah lyna kan....takkan die nak jadi tugu negara kat pusat servis proton tue kan.... memang betul pun, lyna meragam dalam kete, die leh muntah dalam kete, nasib baik sikit....

Aku dahler tak biasa kat area bangi tue, nasib baik tempat tue senang dicari.....dah siap ambik ayah lyna, kami p makan kat kedai GULAI KAWAH kat Sek. 8 bangi, pehtu p billion baby center cari pampers lyna....ada promoter kat situ suruh aku ambik pampers brand diapex....aku nie selalu pakaikan lyna pampers drypers, petpet n fitti.....takut plak kut2 alergik kat lyna kan....ada promo....murahler jugak rege die.....so buat keputusan, ape salahnyer mencuba....aku ambik 2 pack.....tu baru cuba dah ambik dua pack....nak cuba ambikler sepack aje kan, hhehehe..... kat situ aku rembat baju tido lyna yg rm10 sajork, puting susu n baby bites.....

Pehtu nak kuar dari billion tue, ada promo tupperware plak....berkenan terus rembat....dua bekas RM15....mahal2 aku tak main....main yg murah2 jer....hehehe....pehtu p plak kamdar tuk cari kain baju raya....aku baru cari kain wei.....org lain dah siap baju dah.....taun nie aku nak pakai baju sama ngan lyna....so rembat kain 5 meter....tema taun nie kuning oren..... pehtu jalan lagi dalam kamdar tue, p kat area langsir, terbekenan ngan cucuk sanggul langsir nie.....rembat satu kaler putih....sampai umah, terus pakaikan kat langsir.....aku suka coz nampak kemas n yg penting cantikkkk.....tp regenyer mahal sikit....RM17.91....rege asal RM19.90 tp ada diskaun 10%......

So iniler rembatan ari nie....

Kami gerak balik lepih kul 7 mlm....n sampai umah No. 7, Kg Bukit Betong kul 11 mlm.....

2 comments:

::N:: said...

daryn dr dlu mkn heinz farleys rusk... try la... ade yg finger tu confirm xpatah2 n xkotor/selerak... heheheh... tp skang peberet daryn adelah beskot tiger... nak nakkkk sambil ulur tgn

::Kak Sambal:: said...

iye ker...blehler aku try cari tuk lyna...daryn dah pandai cakap dah...syok2...