Wednesday, June 10, 2009

::TAHNIAH POJIE & AMY::

First of all, tahniah kepada pojie dan amy di atas kelahiran puteri sulung mereka seberat 3.2 kg pada petang 9 Jun 2009 di Hospital Putrajaya, cara kelahiran ialah normal, waktu kelahiran aku pun tak pasti, lebih kurang kul 4++ gitu...
Pojie dan amy nie antara kawan baik kami....susah ke senang ker, sentiasa bersama...cewahhh...hehehe... asben aku ngan pojie nie asal satu negeri iaitu KEDAH, satu sekolah time sekolah menengah...pehtu housemate plak time bujang....dah kawin, duk umah masing dan isteri masing2 ok...hehehe
Aku pun tak sempat nak melawat amy dan baby lagi coz amy bersalin petang semalam n masuk ward balik dalam kul 10++ malam gitu....gambo baby akan diupload nanti setelah aku melawat amy yek.......
Skang kita layan dulu gambo ibu baru (amy) n ayah baru (pojie).....

gambo sabtu lepas time makan kenduri.....time nie kandungan amy dah 38w++ dah... aku tengok pun memang dah sarat sangat2......lyna tengah syok duk atas riba cik pojie...

tak sabar plak rasanya nak tengok baby meka nie....konpom comey.... lyna pun tak sabar jugak nak jumpa adik baru kan.....

(p/s : meka scan, doktor kata boy.....tup2 kuar girl. Camne tue? Semuanya kuasa ALLAH kan. Yang penting ibu dan baby selamat)

4 comments:

Khas Lysha said...

tahniah utk ibu n ayah baru ..

kalo scan girl kuar boy biasa gak berlaku tp scan boy kuar girl mmg jarang2 didengar.. yg penting sihat..

Unknown said...

kawan akak plak scan2 girl, tapi keluar boy plak.. tak kisah la yang penting sempurna..

tahniah buat kawan ejan tu

♥cikmOt♥ said...

sib baik saya scan boi, kuarnya dak irfan tu...fuhhh sib baik..rindu kat irfan

::Kak Sambal:: said...

khas lysha n kak mimi...kat ofis nie ada jugak scan boy kuar girl... yg penting sempurna kan...

izan, pistol anak ko jelas nampak...tu yg kuar boy tue...