Tuesday, June 23, 2009

Cuba korang tengok baju lyna nie....kesian kat dia....mama lyna takde beli baju baru ker? ke nak tunggu ibu HNI kasik lagik....hehehe......ishhh dah banyak dah die kasik....macih ibu!!!!

aku pakaikan romper ari ahad tue....tp disebabkan lyna nie suka tawaf umah ngan aksi2 komando....ntah camne leher baju nie leh jadi seluas nie.....abis rebeh!....tengok...sampai nampak nipple...haip lyna....tutup2 dada tue....maluuuuu...

nota: skang nie banyak betul 'langau berterbangan'...

5 comments:

.:Iz-AnN (",):. said...

hehehe...nanti ibu ada rezeki lebih, adalah rezeki tuk lyna jugak....

bukhairiah said...

lebat tol rambur lyna...bestkan bli xsesori dak gurl kan?

Mama Lyna said...

izan..ko dah terlalu banyak beri dah wei...naik segan aku...

mrs. bubu, apa kurangnya ngan rambut ierdina...lebat jugak...memang best beli xsesori tp masalahnya lyna nie tak suka sangat rambut die diikat, letak sepit pun, abis ditariknya...

Anonymous said...

Bapak lyna pun tak berapa suka...Ahaks...Lari...!!!!!

Afne said...

awww.. seksi uuuuuuuuu