Wednesday, June 24, 2009

::CLIFFORDIAN::

Aku belek punya belek folder 'My Pictures' dlm pc aku, aku terjumpa gambo nie...

dan gambo ni jugak....
(gambo nie aku bebetul tak ingat form bape)
dan yg ini....penerangan gambo....gambo nie aku rasa time form 3 kut....mana aku yek?....aku kat barisan belakang, no dua dari kiri yer.....cam tak makhluk yg berdiri no.3 dari kiri @ sebelah aku tue....tu nojah @ mummy daryn ok.... ingat lagi time ambik gambo nie....uncle cina kedai jelita tue cakap..." mudak lelaki luluk...mudak pelempuan yg tinggi berdili dan sape yg lendah naik atas kusi aa...." ceh....semua pakatler ambik tempat masing2 kan....so tak sedar2 lagi2....bawakler diri naik atas kusi panjang kantin tue....

Sekian, pengceritaan hari nie...

2 comments:

Anonymous said...

eh jgn ko lupa si sapik tu... dia pn dlm arena blog gak ni... hehehe... xleh ingat tul apek ngambik gambo... mcm nk suh kte kawad je... pnye la garang... 'ok skali lg... sinyum... ok'

enigma said...

aku tak hingat lansung...tajamnye ingatan korang nih...tapi apepon..nape aku duk sblah nko ejan? aku rasa aku tinggii??...kekekeke...