Friday, June 26, 2009

Anak dara sapeler nie yek.....kecik2 lagi dah tau masuk dapur.....cik lyna nie kan amatler lasak.....tak terdaya gue.....kadang tue, aku biorkan ajer....p ler nak merayap mane pun tp dalam masa yg sama aku pantauler jugak.....agak2 jauh sangat dah.....aku angkut cik lyna supaya kembali ke pangkal jalan........
pandai plak tengok aku yg tengah duk snap2 die....
haaaa....telek ape tue....
nak merayau ke mana plak .......
tak lama lepas tue......ayah lyna yg tengah ralik membersihkan ayam dan sotong kat sinki tue pun berkata........haip...haip lyna, nak kemana tue.....p sana2....
nota: semalam lyna telah memecahkan souvenier org kawen yg kami letak di atas rak tv....abis pecah berderai, kaca plak tue.....bahaya2....adakah itu tanda2 tuk kami beli rak tv baru?

No comments: