Wednesday, May 6, 2009

::DOMINOS PIZZA::

Ari tue asben beli mende alah nie, katanya nie semua kupon2 dominos pizza, regenyer rm20....nie gambo muka depan
bukaan dalamnyer camnie, tengok tue, ada macam2 kupon, macam2 rege n macam2 ada....hehehe...cuma sediakan duit jer....

so kami pun dah pakailer kupon pizza nie, yg rege rm30 sajer tp tambah rm5 for double cheese... antara yg kami dapat ialah, pizza aloha chicken (penah makan, mmg sedap flavour nie, tp malam tue tak sedap sangat coz tambah double cheese tue, rasa cam kureng sikittt), chicken wing n dua tin air coke, cukupler makan tuk kami 3 org, masa tue mak aku ada kat sini...lyna pun makan jugak, aku suap2 sikit2....cik lyna tue, kalau ape kita makan, semua nak makan jugak....hehehehe...
Servis delivery kira okler, cuma time call tue cam letih sikit, asben aku yg call, aku biasaler, tukang dengar jerr....kami dah bagi alamat umah, dah cakap fasa 12, duk kueri jugak, betul ke fasa.....agak degil jugak org di sana yer...bape kali mau cakap pasal alamat rumah, takut pizza tak sampai kut, hehehehe...aku dah bantai gelak dah....aku rasa adaler dekat 6 kali asben aku duk ulang bagi alamat umah.....

No comments: