Wednesday, April 29, 2009

::LYNA AT 7 MONTH::


wajah lyna di pagi nie....aku sibuk nak ambik gambo lyna JER...tp ayah die nak jugak mencium lyna....(mama lyna jeles nie,hehehehehe)

Alhamdulillah, ari nie genap lyna 7 bulan...syukur di atas kurniaannya.... antara milestone lyna ialah:-


- berat maybe 6.5 kg kut (last timbang bulan lepas 6.2kg)

- makan tak berapa banyak sangat, kalau aku suap makan tue, takdelah lyna beria2 suruh aku menyumbat makanan, pada die, aku suap die makan, kalau tak suap, its ok...

- minum susu memang banyakkkkkkkk....disebabkan die tak bape minat nak makan, maka aku memasukkan nestum di dalam susu die.... kadang tue botol 4 oz tue leh abis dalam sekali hisap...

- menyusur ke depan cam komando tue memang terer n memang laju....lasak sangat2

- lyna skang baru nak mendirikan lutut die, belum boleh merangkak lagi.....apatah lagi duduk ye puan-puan.

- suka sangat mencekup muka2 mama n ayah die, kalau buat tue ngan mimik muka sekali, ntah ape digeramkan pun tak tauler

- suka sangat dengar azan....kalau tengah main2 tue, sanggup behenti pehtu dah abis azan, sambung balik main....

- kalau nak tido tue, suka sangat menghimpit mama die.... kalau boleh, nak tido bawah ketiak mama...so peringatan kepada mama lyna, pakailer rexona sokmo k....hehehehe

No comments: