Monday, August 30, 2010

Kembali Bekerja

Ari ni ai dah naik ofis setelah 3 hari bercuti... hari sabtu ai balik pahang, jenguk mak dan mak still lagi warded kat spital kuala lipis...

buat masa ni, tengah bz settlekan keje2 ofis yang tertunggak... surat banyak giler nie... TQ kengkawan yang sudi komen tentang entry mak ai... ai appreciate sangat2..

9 comments:

aiDieNa said...

Semoga mak Ejan cepat sembuh.. dapat raikan raya bersama².. keje tenang² ok..

Afne said...

moga nenek lyna cpt sht.

..nOj.. said...

camne mak ko wei? sian la dia. sape jaga kt sane tu?

eima said...

sila setel kan surat dulu ye

Hezesuze said...

oh uols balik kg gak ek jenguk mak uols..so camne ngan keadaan dia??

::Mamalyna:: said...

kak ina, tq...badan jer kat sini, soulnyer takde..

afne, tq...mudah2an..

::Mamalyna:: said...

nojah, mak aku kat spital, makcik dan sepupu aku jer jenguk2 die..

::Mamalyna:: said...

eima, tu ler..bertimbun plak..

::Mamalyna:: said...

heze, mak masih di spital, tak tau lagi bila kuar..